Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Και ο Γκαρσια για παντα ΠΑΟΚΑΡΑ


Απο το site της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι ο Pablo Garcia ανανέωσε το συμβόλαιό του μέχρι τον Ιούνιο του 2012."

Μια μερα μετα τον Κωστα Χαλκια, η διοικηση της ομαδας τα βρισκει και με τον Παμπλο και πλεον η ομαδα δενει δυο απο τους καλυτερους της παικτες.

Οριστε κομματι απο τις πρωτες δηλωσεις του Παμπλο μετα την ανανεωση:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για εξέλιξη αυτή. Είμαι στο σπίτι μου τώρα.. πίνω ένα ποτήρι κρασί και βλέπω τα βουνά απέναντι… Νιώθω καλά εδώ κι εγώ και η οικογένειά μου… όλοι μας. Η αγάπη του κόσμου προς όλους μας είναι κάτι εξαιρετικό. Αισθάνομαι καλά για όσα ζω με τον ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος.
Αυτό που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ σ’ όλο αυτό τον κόσμο του ΠΑΟΚ, που αν και είμαι σε μια ξένη χώρα, με έκαναν να αισθανθώ σαν Έλληνας! Αυτή η αγάπη είναι πολύ σημαντική για εμένα και με όποιο τρόπο μπορώ θα την ανταποδώσω. Θέλω να τους δίνω χαρά και νίκες μέσα στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου