Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Διπλό καρφωτό...


Στο στοίχημα έχω μία αρχη:δεν παίζω ποτέ τον ΠΑΟΚ...Όχι επειδή φοβάμαι οτι θα χάσω τα λεφτά μου!Ίσα ίσα!Αν έπαιζα φέτος τον ΠΑΟΚ θα χα βγάλει εκατομύρια!Ο ΠΑΟΚ για μένα δεν είναι απλά μια ακόμα ομάδα που μπαίνει στο στοίχημα...Είναι κομμάτι της ζωής μου!Μ αυτή την έννοια δεν μπαίνει σε λογικές στοιχηματισμού!
Αλλά από εδώ μέσα θέλω να τολμήσω να κάνω μερικές προβλέψεις..
Πρώτο δελτιο:Την Κυριακή θα κερδίσουμε!Γιατί έχουμε καλύτερη ομάδα,γιατί έχουμε περρισότερη υπομονή στο παιχνίδι μας από τον άρη και γιατί είμαστε ΠΑΟΚ!
Δεύτερο δελτίο:Δεν θα δεχτούμε γκολ..Δεν περνάει τίποτε ρε παιδιά,πως να το κάνουμε;;;Έχουμε την καλύτερη άμυνα στην ευρώπη!Οι αμυντικοί μας εμπνέουν εμπιστοσύνη και συνεργάζονται άριστα!Έχουμε και γκολκίπερ που δεν μασάει!
Τρίτο δελτίο:Θα σκοράρουμε πάνω από μία φορά!Με ομάδες που παίζουν 4-4-2 κάνουμε πλάκα!Αφήνουμε τα αριανά να νομίζουν πως το χουν το παιχνίδι,κάνουν και μία-δύο ευκαιρίες και τρώνε γκολ στην αντεπίθεση,και άντε γεια!!Και μετά ανοίγονται και τρώνε και δεύτερο!
Τέταρτο δελτίο:Σκοράρουν Βιερίνια και ή ο Ίβιτς ή ο Εντίνιο...Δεν έχω καταλήξει ακόμα για το δεύτερο...Ίδωμεν!
Πάντως και μόνο το πρώτο 'δελτίο' να βγει εμένα δεν με χαλάει!Είναι αυτό που λένε τα παόκια που ακόμα έχουν μυαλό:βρε ας κερδίσουμε και ας είναι και με μισό γκολ!
Και να κλείσουμε με ένα παλιό αγαπημένο σύνθηματάκι...
ΣΤΑ ΑΡ@@ΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ αρουλι,ΣΤΑ ΑΡ@@ΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ κιτρινη φυλη,ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΣΑΜΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ!!!!

1 σχόλιο: