Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Μεγαλη μεταγραφη για τον αρη ο σπαθας...

Μόνο έτσι μπορεις να με κερδίσεις αριανέ.Μόνο έτσι μπορείς να με σταματήσεις βάζελε.Γιατί όσες φορές με έπαιξες 50-50 έχασες.Όπως θα χάσεις και στα πλέι οφ.Όπως θα σε διαλύω κάθε φορά.Γιατί εγώ ποτέ δεν χρειάστηκε να με παίξει η διατησία για να κερδίσω!Και δεν το ήθελα ποτέ!Γιατί για μένα η Κυριακή κρύβει μαγεία.Για μένα το δέσιμο με τον ΠΑΟΚ δεν μου το χαρίζουν τέτοιου είδους νίκες..Γιατί όσες φορές και να χάνω εγώ τον ΠΑΟΚ τον αγαπώ ρε πού@@δες..
Δεν το θέλω το πρωτάθλημα αν είναι ξοδεύω 20 εκατομμύρια και να πρέπει να με βοηθήσει η διατησία για να το πάρω..Δεν θέλω να βγάζω κόμπλεξ επειδή είμαι πέμπτος..Και δεν με νοιάζει να χω την επόμενη μέρα να κάνω καζούρα..Και αυτό γιατί δεν είμαι ούτε αρης,ούτε βάζελος,ούτε γαύρος!Είμαι ΠΑΟΚ!!!
Ναι,το χω συνηθίσει να με παίζει κόντρα η διατησία..Αλλά για πρώτη φορά στην ζωή μου πίστευα ότι μπορώ να πάρω το πρωτάθλημα!Γιατί το άξιζα!Και το ξέρω ότι δεν έπαιξα μπάλα σήμερα..Αλλά δεν μ αφησες μου@@πανο σπάθα να παίξω..
Όπως είπε και ένας φίλος μου βάζελος:ήταν μία δύσκολη δουλειά που κάποιος έπρεπε να την κάνει..Η ιστορία έγραψε ότι ο άρης κέρδισε 2-0 τον ΠΑΟΚ..Ότι ο βάζελος πήρε το πρωτάθλημα..Ότι εμείς βγήκαμε δέυτεροι..Αλλά δεν μπορεί να γράψει πόσο πολύ τον αγαπάμε τον ΠΑΟΚ.Πόσα χιλιόμετρα θα κάνουμε για να τον δουμε ξανά.Πόσες πίκρες και πόσες χαρές θα μετρήσουμε.Και οι τίτλοι είναι νούμερα σε χαρτιά,ότι και να μας κάνετε μαλάκες τον ΠΑΟΚ μας θα τον λατρεύουμε!!
ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ!ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!

1 σχόλιο: