Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

...πΕρΙ διαιτησιας ο λογος...


Τι γινεται αρρωστακια ολα καλα?Πως παει?...εγω παντως θα ηθελα το ΄΄παλικαρη΄΄ αριστερα να παει καλα την κυριακη ,οπως ολοι μας βεβαια ,ωστε την δευτερα τετοια ωρα να μην εχω πονοκεφαλο για χαρη του...Nα μην γινει αυτος ο πρωταγωνιστης του ''el classico'' και να συνεχισουμε να εχουμε την ηρεμια μας , να μη μας τη χαλασει ρε αδερφε .Ισως ειναι το μονο κομματι του παιχνιδιου για το οποιο εγω προσωπικα ειμαι αγχωμενος , γιατι για το καθαρα αγωνιστικο κομματι ο κυριος morissonpaok μια χαρα τα ειπε και εχει χιλια δίκια ή μαλον καλυτερα 10 τονους δίκιο.Ειμαι αγχωμενος οχι γιατι η διοικηση μας δεν εκανε κατι για τον ορισμο ή δεν επραξε κατι αναγκαιο , γιατι εμεις τετοιοι καραγκιοζηδες δεν ειμαστε... εμεις ειμαστε Π.Α.Ο.Κ ... ειμαστε παντελονατοι..δεν κανουμε ουτε επισκεψεις τυπου θειου και μπαμπακα στα γραφεια της ε.π.ο, ουτε βγαζουμε ανακοινωσεις τυπου scoda fabia full extra με δωρο μια αυτοματη τρομπα απο τον κυριο χρηστο και κυριως δεν σβηνουμε κερια (αλλα για το τελευταιο ενταξει μωρε τα παιδια της παπαναστασιου δεν προκειτε να γιορτασουν και τιποτα αλλο , αυτο εχουν αποδειξει 40 χρονια τωρα ,καλα αντε τα παραλεω γιορταζουν καμια ανοδο απο τι β΄ ).Το αγχος μου λοιπον προερχεται απο το διαιτιτικο μητρωο του εικονιζομενου που ουτε λιγο ουτε πολυ φετος τον αναδυκνυει ως ενα απο τα αγαπημενα παιδια του μπαμπακα του κοτερο-ιδιοκτητη , αλλα προερχεται και απο το αισθημα της αδικιας που τοσο πολυ το εκφραζουν και φετος τα παιδια του fapeon. Αν λοιπον ο εικονιζομενος γοητευτικος νεος (τι βλεμα ειναι αυτο ρε ηλια τυφλα να εχει ο μπραντ πιτ) ,απο το συνδεσμο χειρουργων και αναισθησιολογων πειραιως, παρει το σπαθι του και κοψει το καρπουζι στη μεση ,τοτε δεν τιθεται θεμα για το αποτελεσμα του ''el classico'' και οι σκουλικομορφοι εβραιοι θα κρυφτουν στις τρυπες τους...αν ομως παρει κανενα νυστερι και αρχισει τις λεπτες χειρουργικες κινησεις τοτε το πραγμα αλλαζει και γινεται πιο δυσκολο για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας που θα πρεπει να κερδισει εκτος απο τον latin fapeon και τον doctor house...αυτα λοιπον σχετικα με το αγχος μου ( το οποιο δε νομιζω να εχω μονο εγω )....και για να μη ξεχνιομαστε <<...αρη εβραιε τον κολο σου γουσταρω...>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου