Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Λίνο μέχρι το 2012!

Μετά τους Ίβιτς,Χαλκιά και ο Λίνο ανανέωσε για δύο ακόμα χρόνια το συμβόλαιο του!Παρατηρούμε την διάθεση της ΠΑΕ να κρατήσει τον βασικό κορμό της ομάδας κάτι που πέρυσι μας στέρησε πολλόυς βαθμούς στην αρχή!Ο Λίνο δήλωσε μετά την ανανέωση του συμβολαίου του:"Είμαι πολύ χαρούμενος που η σχέση μου με τον ΠΑΟΚ θα συνεχιστεί. Ήταν κάτι που ήθελα πολύ, καθώς τον 1,5 χρόνο που βρίσκομαι εδώ, διαπίστωσα ότι ο ΠΑΟΚ είναι ένα σύλλογος με πολύ μεγάλη δυναμική, που καλύπτει τις φιλοδοξίες μου. Θα συνεχίσω να δουλεύω για να κατακτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα στη διάρκεια της παραμονής μου.

Ελπίζω η αρχή να γίνει από τα φετινά play off και να καταφέρουμε, ότι δεν κάναμε πέρυσι. Ευχαριστώ τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την πρόταση που μου έκαναν να ανανεώσουμε τη συνεργασία μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ για την αγάπη που έδειξε από την αρχή σε μένα και την οικογένειά μου".

Να τονίσουμε ότι ο Λίνο είναι ο παίκτης με τις περισσότερες φετινές συμμετοχές!Καλή συνέχεια αγορίνα!Όλα για καλό του ΠΑΟΚ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου